Kompletný zoznam frekvencií pre okruhy SRo

V prehľadnej tabuľke prinášame kompletný zoznam frekvencií pre všetkých 5 okruhov Slovenského rozhlasu. K preladeniu jednotlivých frekvencií dôjde od pondelka 29. januára 2007.



– Zmeny v SRo –

* všetky zmeny frekvencií vrátane prečíslovania okruhov, zmeny logotypov a programovej štruktúry nastávajú od 29.1.2007



Radioweb Info V rámci plánovaného spustenia novej vysielacej štruktúry pristupuje Slovenský rozhlas od 29. januára 2007 k reorganizácii pokrytia všetkých svojich okruhov. Najviac si polepšia prvý a budúci druhý okruh, Rádiu Slovensko sa pokrytie zvýši z 98 na 99%, druhý okruh Rádio Regina dosiahne až 96%. Naopak klesá budúcemu štvrtému okruhu – Rádio_FM pokryje 82,5% obyvateľov. Zoznam frekvencií nám poskytol technický riaditeľ SRo Róbert Oravec.

SRo 1 – Rádio Slovensko (nové frekvencie):

Lokalita Frekvencia
(MHz)
Výkon
(kW)
Doteraz
Lučenec 103,6 10 Rádio_FM
Námestovo 102,4 10 Rádio_FM
Trebišov 99,7 10 Rádio Patria
Žilina 103,5 20 Rádio Devín

* V ostatných lokalitách ostávajú pôvodné frekvencie v platnosti.

SRo 2 – Rádio Regina BA (kompletný zoznam):

Lokalita Frekvencia
(MHz)
Výkon
(kW)
Doteraz
Bratislava 99,3 10 Rádio Devín
Nitra 102,2 10 Rádio_FM
Nové Mesto nad Váhom 100,7 10 Rádio_FM
Štúrovo 91.7 10 Rádio Regina

* tučným písmom sú označené nové frekvencie

SRo 2 – Rádio Regina BB (kompletný zoznam):

Lokalita Frekvencia
(MHz)
Výkon
(kW)
Doteraz
Banská Bystrica 101,5 100 Rádio_FM
Lučenec 88,2 10 Rádio Devín
Modrý Kameň 88,5 10 Rádio Regina
Námestovo 100.4 10 Rádio Slovensko
Rimavská Sobota 95,0 1 Rádio Regina
Ružomberok 100,6 5 Rádio_FM
Žilina 100,1 20 Rádio_FM

* tučným písmom sú označené nové frekvencie

SRo2 – Rádio Regina KE (kompletný zoznam):

Lokalita Frekvencia
(MHz)
Výkon
(kW)
Doteraz
Košice 100,3 100 Rádio_FM
Rožňava 88,6 1 Rádio Devín
Stará Ľubovňa 102,3 10 Rádio Devín
Trebišov 89,2 10 Rádio Regina

* tučným písmom sú označené nové frekvencie

SRo 3 – Rádio Devín (kompletný zoznam):

Lokalita Frekvencia
(MHz)
Výkon
(kW)
Doteraz
Banská Bystrica – mesto 102,0 0,08 Rádio Devín
Banská Štiavnica 102,6 20 Rádio_FM
Bardejov 88,8 10 Rádio Devín
Borský Mikuláš 95,6 1 Rádio Regina
Bratislava 104,4 5 Rádio Regina
Košice 96,1 0,1 nová (plán)
Modrý Kameň 103,1 1 Rádio Patria
Námestovo 88,7 10 Rádio Devín
Nové Zámky 94,6 1 Rádio Patria
Poprad 96,9 25 Rádio Devín
Rožňava 90,0 1 Rádio Regina
Snina 102,2 10 Rádio Patria
Stará Ľubovňa 96,1 10 Rádio Patria
Štúrovo 106,2 10 Rádio Devín
Trebišov 106,7 10 Rádio Devín
Trenčín 97,8 10 Rádio Devín
Zvolen 99,8 0,5 Rádio Regina
Žilina 97,2 20 Rádio Slovensko

* tučným písmom sú označené nové frekvencie

SRo 4 – Rádio_FM (kompletný zoznam):

Lokalita Frekvencia
(MHz)
Výkon
(kW)
Doteraz
Banská Bystrica – mesto 105,4 0,08 Rádio Regina
Bardejov 101,7 10 Rádio_FM
Borský Mikuláš 102,8 1 Rádio Devín
Bratislava 89,3 10 Rádio_FM
Košice 101,3 0,04 Rádio Devín
Lučenec 98,0 10 Rádio Slovensko
Martin 91,8 1 nová (2. štvrťrok 2007)
Modrý Kameň 98,3 10 Rádio Devín
Námestovo (Trstená) 91,9 10 Rádio Regina
Nové Zámky 102,8 1 Rádio Regina
Poprad 104,3 25 Rádio_FM
Rožňava 105,9 1 Rádio_FM
Ružomberok 102,1 5 Rádio Devín
Snina 107,6 10 Rádio Devín
Stará Ľubovňa 98,9 10 Rádio_FM
Štúrovo 103,7 10 Rádio_FM
Trebišov 101,3 plán nová
Trenčín 101,2 10 Rádio_FM
Zvolen 92,6 plán Rádio Regina

* tučným písmom sú označené nové frekvencie

SRo 5 – Rádio Patria (kompletný zoznam):

Lokalita Frekvencia
(kHz)
Výkon
(kW)
Doteraz
Banská Bystrica 1035 14 Rádio Regina
Bratislava 1017 5 Rádio Patria
Čadca 864 1 Rádio Regina
Košice 927 5 Rádio Patria
Nitra 1098 50 Rádio Regina
Orava (Horná Lehota) 621 5 Rádio Regina
Poprad – Tatry 900 6 Rádio Regina
Prešov 702 100 Rádio Patria
Rimavská Sobota 567 20 Rádio Regina
Stakčín 864 1 Rádio Patria
Žilina 567 6 Rádio Regina

* tučným písmom sú označené nové frekvencie

Vlado Valaštiak | další články autora 24.01 12:25

Novšie komentáre »
  • Robert hovorí:

    Obcas si spomeniem na SV vysielanie za starych cias. Vtedy to bolo v porovnani s dneskom eldorado. Pokial clovek nebol v dosahu rakuskych stanic, VKV prijimac ani nebol velmi potreby, iba ak tak na Devin. Federalne Radio Hviezda valilo 24hodin denne na DV 270kHz a aj na SV na synchronnej sieti pri hornom kraji pasma (presnenepamatam). Bratislava (neskor Radio Slovensko) islo na 702kHz a 1098kHz. Ta 1098kHz bola naozaj silna – podarilo sa mi ju pocuvat jednak v Londyne, jednak v Ankare. V Europe nemala prakticky konkurenciu, najblizsie stanice pouzivajuce tu istu frekvenciu boli na Cypre (turecky) a kdesi v Saudskej Arabii. Vacsinu casu islo vysielanie od nas. V Ankare sa dal obcas zachytit aj 702KHz. Dlhovlnne vysielanie na 270kHz tiez chodilo velmi dobre.

    Okrem toho funogcalo narodnostne vysielanie, napr. v Bratislave na 1017kHz, ktore vlastnejedine prezilo dodnes. Zaujimavost bolo, ze sa odpojovalo od Radia Hviezda. Okrem toho v 80-rokoch zaviedli propagandisticky okruh pre cudzincov na uzemi CSSR zvany Interprogram Radio Praha, ktory vysielal na synchronnej sieti 1287kHz neskor zdedenej Slobodnou Europou. Tie kecy, navyse hovorene v cudzich jazykoch so silnym prizvukom, boli dost otrasne, ale hudba bola dost nadstandardna. Vyberat bolo naozaj z coho, urcitym sposobom fungovali 4 okruhy.

    V Bratislave sme radi pocuvali rakusky rozhlas na VKV. Ked sme sa vsak vybrali na sever, mohli sme si “zobrat” so sebou aspon OE1, ktore vysielalo na 585kHz. Vela rokov dozadu bolo na SV dokonca aj regionalne vysielanie. Bohuzial Rakusania sa uz pred rokmi uplne stiahli zo SV. Snad jedini, ktori zatial vydrzali asi v nezmenenej podobe, su Madari.

    Takze 30 rokov dozadu aj cez den bolo v Bratislave na SV eldorado. Dufam, ze DRM opat vdychne zivot tymto umierajucim rozhlasovym pasmam.

  • vedro hovorí:

    Skoda ze to s tym vysielanim do zahranicia na SV tak pohnojili. Neuvedomuju si, ze ked chcem pocuvat radio, ktoremu platim konces.poplatok v zahranici, nebudem si predsa “nosit” internet. Alebo to mame pocuvat cez mobilinternet? To sa nedoplatime. Radsej nech vysielaju na SV v DRM ako CRo a kdo bude chciet prijimac si kupi. DRM = slusna kvalita a pokrytie v celej Europe.

  • JPA hovorí:

    Ještě jednou se vracím k frekvenci Nitra 1098 – myslím si že každý stát si chrání svoji nej! frekvenci Jen češi málem odepsali Topolnou – zaplťpámbůh,že se našly peníze třeba jen na poloviční výkon – původně 1500 dnes750 respekt.650kw. Nedovedu si představit že by poláci zrušili Raszyn na DV vysílající pro poláky v celé Evropě ( NYNÍ BY TŘEBA VYSÍLALO jen LITEVSKY)a podobné příklady najdeme všude. Topolná pro čechy a slováky byla slyšet i na blízkém východě.Nitra v celé Evropě.Hlavně že miliardy se vyhazují za hov….! Možná že až se rozvine DRM – pak uvidíme.
    (No a ti vzpomínání poláci opět SV oživují ? proč asi!!! )

  • Anonym hovorí:

    aj ked isla 1098 naplno, isla na 50%. povolene je 1.5MW, instalovane 750kW a teraz idu na 50kW.
    Vecer v chorvatsku na dovolenke dobre padne vypocut si slovensko. Teraz po znizeni uz lepsie isli vysielace z ceska (200kW a 1.5MW) ale este sa dalo

    Viem a je to smutné, no ako už napísal jaro-snád raz sa dozijeme digitálneho vysielania, bo analog tam uz v takom výkone nikdy nebude, esteže susedia v CR majú zopár vysielacov, co sa chytat po okolí dajú :)

    • Vlado pd hovorí:

      aj ked isla 1098 naplno, isla na 50%. povolene je 1.5MW, instalovane 750kW a teraz idu na 50kW.
      Vecer v chorvatsku na dovolenke dobre padne vypocut si slovensko. Teraz po znizeni uz lepsie isli vysielace z ceska (200kW a 1.5MW) ale este sa dalo

  • jaro hovorí:

    Časom sa bude na SV vysielat´digitálne, až sa nemýlim ,má to mat skratku DRM.A má to byt v relatívne blízkej budúcnosti.

  • Anonym hovorí:

    Po znizeni vykonu mi po Rim hrala 702 kHz, Nitra iba obcas zasumela okolo Benatok

  • Anonym hovorí:

    ja som bol schopny pocuvat 1098 kHz v severnom Spanielsku niekolko hodin denne (rok 2000)

    V roku 2000 aqno, aj v juznom Bulharsku alebo strednom Taliansku, dnes uz ani v Ziline.
    No ešte by som doplnil, že v lete večer išla 1098-čka aj na Sicílii

  • diky hovorí:

    102,1 z Ruzomberka je pokial pocut ? Pise sa ,ze by mala mat 5 kW.
    Je fakt až trestuhodné, že 1098 už nemá SRO1 a v pôvodnej sile (no to už nebude asi nikdy), fakt je, že táto frekvencia dokázala pokryť SR (mohla sa aj teraz využívať ako doplnok k FM pásmu) a dobre aj okolité štáty + večer aj omnoho ďalej a teraz na slabšom výkone (ale aj tak najmenej rušená) bude šíriť národnostné vysielanie, ach…

  • PALO hovorí:

    Preberanie nejakého programuz SRo,alebo “pusto”?
    apropo:na Dolniakoch som mal možnosť počúvať HUN-stations.Slager mi pripomínal náš Expres a Viva dokopy.Danubius-EXPRES a tanečná hudba.,takže nic moc.Ale celkom sa dalo: JUVENTUS RADIO.Ale po maďarky nerozumiem nič,takže to hodnotím iba podľa hudby.

  • STANKY hovorí:

    bud rad ze to nemas moznost pocuvat :-) .ja to chytam aj na vkv aj sv, k tomu este aj asi 7 madarskych rozhlasovych kanalov

  • Vlado hovorí:

    Doplnenie k mojmu prispevku z 12:13:
    Madarske vysielanie Radia Patria nebudu preberat tieto vysielace: Zilina 567 kHz, Orava 621 kHz, Cadca 864 kHz, Poprad 900 kHz a Banska Bystrica 1035 kHz.

  • PALO hovorí:

    Ale to maďarské vysielanie na *PATRII by sa v Čadci 864 AM aj hodilo-HA-HA-HA,aspoň pre zábavu.

  • Anonym hovorí:

    na vychode nasej krajiny to este ide vecer celkom v pohode,ale cez den nic

  • Anonym hovorí:

    ja som bol schopny pocuvat 1098 kHz v severnom Spanielsku niekolko hodin denne (rok 2000)

    V roku 2000 aqno, aj v juznom Bulharsku alebo strednom Taliansku, dnes uz ani v Ziline.

  • Vlado hovorí:

    Robert: Vysielace Patrie na severe (Zilina-Horky, Cadca, Orava atd., zrejme aj Poprad, ale to neviem isto) nebudu preberat madarske vysielanie.
    Teraz trochu na odlahcenie. Myslim, ze SRo by si nezobralo na svedomie zvyseny pocet infarktov u nacionalisticky orientovanych posluchacov :o )

  • David hovorí:

    Pardon doplnujem terajsi Devin a Buduce _FM

    102,1 z Ruzomberka je pokial pocut ? Pise sa ,ze by mala mat 5 kW.

  • Robert hovorí:

    Uz sa tesim na to madarske vysielanie z vysielaca Horky pri Ziline. :)

  • STANKY hovorí:

    naco bude ist ukrajinske, rusinske a madarske vysielanie po celom slovensku na patrii?to co je za rozum?po ukrajinsky ci rusinsky neviem ci niekto rozumie na strednom ci zapadnom slovensku a po madarsky nerozumie 90% slovakov

  • Anonym hovorí:

    ja som bol schopny pocuvat 1098 kHz v severnom Spanielsku niekolko hodin denne (rok 2000)

  • Palo hovorí:

    Jedno viem, ze urcite ani Devin, ani Regina a ani SRo1 pocuvat nebudem, len jedno ma mrzi, ze radio FM budem mat problem chytit… Rozhlas je fatk postaveny na hlavu, to mate pravdu…

  • Anonym hovorí:

    Myslim, ze vysielac v Nitra na 1098 sa uz neda zachytit po europe ako to bolo kedysi, ked tam vysielalo Radio Slovensko.

  • jpa hovorí:

    Oprava : samozřejmě že na Križave SRo1 97,2.Sory

  • David hovorí:

    102,1 z Ruzomberka je pokial pocut ? Pise sa ,ze by mala mat 5 kW.

  • Jpa hovorí:

    No to je mazec – Nevím koho napadlo to vymazání zavedenée frekvence 100,1 Križava – už dob Rock FM ??? A vůbec mě osobně je ta Križava nepochpitelná SRo 1 mohlo zůstat na 92,7 a Devin na 103,5 – vždyť je to zaběhlé – téměř stejně výkonné atd. to si někdo dal někdo hodně práce!??? Ty střední vlny to je bomba a nejen ty Kysuce !Nejvýkonnější vysílač ze SK (myslím,že Nitra 1098 kHz) – bude vysílat pro maďarskou menšinu pro polovinu Evropy.!!!Tak to tu jěště asi nebylo.

  • STANKY hovorí:

    a ja som tiez zvedavy, ze kedy bude spusteny vysielac v trebisove. ci o mesiac alebo rok! za dalsie. 100.30 nam zrusili v prospech reginy, 101.70 tu na zempline rusi ukrajinske radio versiya, a 104.30 z popradu ide kde ako, skusal som to na autoradiu, v dome to pojde este horsie. tak vam velmi pekne dakujem v SRo. budem musiet zacat pocuvat SRo-1, alebo satelit, ktory bude zapnuty kvoli _FM cely den

  • kuvang hovorí:

    som zvedavy na kt. frekvencii pojde FM-ko v Leviciach ked 102.6 BS, 101,5 BB, 102.2 NR, je všetko preč…no a 103,7 tu nema najlepši signal….fakt to musel robiť nejaky odbornik….alebo nie je to odpilenie konuru FM-ku???

  • Frenky hovorí:

    Zatiaľ treba zabezpečiť aspoň kvalitne alternatívne formy prijímu (tak ako Český Rozhlas pre ČRo4 Wave) Internet – 256 ogg (nie 64bit rate ako majú streamy na slovakradio.sk), satelit ide (aspoň niečo doteraz som kvalitne devin chytal iba cez SkyLink) a samozrejme donútiť všetky káblové spoločnosti o zaradenie kompletnej ponuky SRo zo SAT-u.

  • jaro hovorí:

    Ja som spokojný,asi zato ,že Reginu počúvam často.Ale s fm je to nie až také zlé,len treba zopár (desat?) nových frekvencií.

  • XXL hovorí:

    To same i Devin a BB :-(

  • XXL hovorí:

    Koukam, ze cislovani okruhu znamena to jak maji jednotlive okruhu v Sro radi. Radiu-Fm frekvence berou a Devinu davaji pro klasickou hudbu zcela nevhodne vysilace (Bratislava, nove Kosice)!

  • ... hovorí:

    FREKVENCIU Z BB DOSTANE REGINA ( PARDON ZA OPRAVU)

  • ... hovorí:

    no to je fakt super sever slovenska zostane bez radia fm!!! priklad Ruzomberok 100,6 dostane ju regian dalsia mozna frekvencia na ktorej je mozne prijimat radiio fm je z Banskej Bystrice-aj tu frekvenciu dostane fm dalsia moznost je z Oravy a zo Ziliny a hadajte kto dostane tieto frekvencie …. samo, ze regiana, kto iny :-(
    mozno to prinesie nieco zaujimave ale… sever zostane bez fm.
    skoda len ze kompetentny neprerozdelily frekvencie inak a nie len tak,ze vlk zostane nasyteny a ovca nikde!!! ( sak logo fm asi este momentalne hovori za vsetko) a ani sa necudujem,ze pan Forgac dal vypoved.

  • mc hovorí:

    RDS ? To by sa najprv ch.. zo SkyLinku (ex SlovkLink) museli naučiť naprogramovať uplink. Kôli tomu že už x rokov tam RDS nevedia slušne dostať vysiela napr. Rádio Expres svoj program aj s RDS paralelne cez družicu Telstar.

  • Petr hovorí:

    Som zvedaný na funkčnosť RDS po preladení vysielačov… Nové vedenie vo svojom projekte píše o plnom využívani RDS: bod 8. “V oblasti kvality modulácie a doplnkových služieb: – zjednotiť zvukový procesing, nasadiť limitéry MPX na jednotlivé vysielače – spustiť dynamické služby RDS, najmä EON, TA, RT, CT – zvýšiť interaktivitu s poslucháčmi SRo – spustiť testovanie SCA” TAKŽE očakávam konečne na SRo1 službu TA (kedže majú TP autorádio sa tam samo prelaďuje a pri doprave nič….) a k tomu – ako to má ORF – z okruhov SRo2 a SRo3 službu EON na prelaďovanie počas TA… HMMM???? Alebo na SK sa k tomu v živote nedostaneme? Ak to číta niekto z SRo – mohl by k tomu niečo napísať…

  • Karol hovorí:

    Mrzí ma výber frekvencie 104.4 pre Rádio Devín v Bratislave. Táto frekvencia je dosť rušená českými vysielačmi už pár kilometrov za Bratislavou. Pri dychovkách na Regine je to jedno, ale pri vážnej hudbe a hovorenom slove ten šum bude dosť rušiť.

  • Pe3k hovorí:

    Nicim sa neohanam, pisem, co citam. Hladat sa mi to nechce, napokon, mne to je uplne fuk, ci nejake _FM bude tam ci tam.
    Ale aspon vas chapem, ze vas hneva, ze svoje radio pocuvat nebudet moct. Vas krik aspon donuti kompetentnych konat =)

  • Robert hovorí:

    Nuz, vo velkych mestach ako napr. ZA bude musiet SRo koordinovat aspon lokalne vykryvace. Ta BB 101,5MHz naozaj mohla zostat.

  • Pete hovorí:

    Môžeš sem hodiť odkaz na tú žiadosť pre BB, ktorou sa tak oháňaš?

    To, že v ZA sa koordinuje nejaká frekvencia ešte neznamená, že ju koordinuje SRo. Máš potvrdené, že je to SRo?

    Celkovo to dopadlo ešte horšie ako sme sa o tom bavili pod predchádzajúcim článkom. Tých 82% asi reálnych nie je. Škoda.

  • Vlado Valaštiak hovorí:

    Trebišovská 101.3 bola pôvodne 10 kW frekvencia, ale bola prekoordinovaná do Košíc. Teraz bude zrejme s výrazne nižším výkonom, aby mohla ostať aj košická. Preto ten výber.

  • Pe3k hovorí:

    Mne to nevadi, ja _FM nepocuvam. Ty si mi ukradnuty…

    Ale vazne: BB urcite je na Rade ziadost, prebehni program na ich stranke.
    Tu BS nemuseli vypnut, suhlasim, no aj NR, ZA a i. placu. Vy mate aspon nieco.
    Aj pre KE dali smejd, no aspon cosi.

    PS: Danny, neber to tragicky…

  • jozef446 hovorí:

    Zdravím z Východu, no to snáď nie toto! RádioFM v Trebišove na 101,3 MHz??!!!Prečo nie iná frekvencia? Hneď to zablokuje 101,4 Mhz ČRo1 Rádiožurnál z Ostravy! Fakt vďaka za výber tejto frekvencie! Jozef.

  • Danny hovorí:

    Hlavne, ze si mal plnu hubu kecov!
    Ze ake uzasne budu frekvencie!
    Nielen, ze to uplne dodr–li, ale este aj niektore dalsie frekvencie posahali…

    V BB bude sakra problem chytit FM-ko. Neviem odkial si vyhrabal info, ze sa ma vykon z 0,1 KW zdvihnut na 1 KW.
    Myslel som, ze to nebude az taky velky problem, no ti blbeckovia vypli aj BS s 20 KW!
    To fakt nemam slov…
    A ako som sa tesil v decembri, ze 92,6 ZV vypli a budem moct opat pocuvat rakuske FM4! Faka s nimi! Teraz tam ma byt s o nicom vykonom FM-ko.
    Pritom z tej frekvencie kedysi vysielalo Forte a rakusania sa dali v pohode chytit… Keby niekto nedo-ebal vysielac a nehybal s nim, isli by ti rakusaci dodnes!

  • Kuba hovorí:

    No proste FMku zrusili kvalitni pokryti. Napr. vysilace 101,5 MHz, 100,1 a 100,7 byly kvalitne chytatelne v CR. Ted uz _FMko nikdo nechyti, leda ze satelitu.
    Hruza.

  • Turiec hovorí:

    Z lokalneho hladiska sa moc nezmenilo, ale treba dbat aj na vzajomne rusenie vzdialenejsich vysielacov s roznym programom

  • vlado pd hovorí:

    cim vacsi bordel, tym vacsia zmena podla vzoru presyp vedro plne uhlia do druheho vedra. co sa zmenilo – nic, ale ten hrmot okolo

  • Miro hovorí:

    Nechapem preco v Ruzomberku vymenili frekvenciu radiaFM 100.6 za 102.1 Mhz. Vsak to ide s tovnakeho vysielaca.

  • Pe3k hovorí:

    No, posluchaci _FM v ZA, NR, KE, BS i na vychode urcite skacu od radosti… Trochu ma prekvapilo uprednostnenie Devina pred _FM – predsa len ma vyssiu pocuvanost. No verim, ze to doplnia.
    Som zvedavy na ten chaos pri nabehu… :-) Osobne si to neviem predstavit, ako sa to da takto pomiesane za chvilku ulozit do sad a zaradit tam spravny program…

  • Juraj Koiš hovorí:

    Už sme doplnili aj Trebišov aj Zvolen. V prehľade, ktorý sme dnes obdržali od technického riaditeľa SRo tieto frekvencie pôvodne neboli, ale objavili sa až na webstránke rozhlasu.

  • hemendex hovorí:

    Ja som len strasne zvedavy, na akej frekvencii chytim RADIO_FM vo Zvolene, ked jedine dve, na ktorych to slo kvalitne, boli presunute na REGINU (BB-101,5) a DEVIN (BS-102,6) a bystricky vysielac s vykonom 0,08 kW k nam nedoleti… :(

  • PALO hovorí:

    A tak v Čadci nám bude hrať PATRIA na 864kHz.Na FM tu ide SRo biedne,o tom som sa už zmieňoval.A tak tu budeme mať národnostné vysielanie.Pritom,Kysuce/aj keď pri hraniciach/ patria k národnostne najghomogénnejším regiónom Slovenska.Aký to paradox.
    Alebo,žeby Kysučania/akože oblasť s najväčšou podporou SNS/ mali dostať info aj o menšinách? HA-HA

Novšie komentáre », RSS pro komentáře k tomuto článku

Pridaj komentár


Související články


Další články z kategorie Radio Technika

Více článků