Porovnanie identifikácie slovenských rádií

Krátky posluch slovenských rádií poukazuje na osobitný prístup Rádia Expres pri prezentovaní svojej značky vo vysielaní. Možno sa domnievať, že práve agresívna identifikácia patrí medzi rozhodujúce zbrane, ktorými Expres poráža svojich konkurentov.



– Návod na úspech … (bez záruky) –
* Krátky posluch najväčších slovenských rádií poukazuje na osobitný prístup Rádia Expres pri prezentovaní vlastnej značky vo vysielaní. Ostatní vysielatelia sú k svojim poslucháčom oveľa miernejší. Aj keď na vývoj počúvanosti vplýva veľké množstvo faktorov, možno sa domnievať, že práve agresívna identifikácia patrí medzi rozhodujúce zbrane, ktorými Expres poráža svojich konkurentov.



Radio Twist Dnes nadviažeme na úvahu o trendoch identifikácie rozhlasových staníc konkrétnymi príkladmi zo slovenského éteru. Minulý týždeň, v stredu 14. júla, som si na pol hodinu naladil štyri súkromné rádia s celoslovenskou pôsobnosťou. Do porovnania som zahrnul aj hudobný okruh Slovenského rozhlasu a nevynechal som ani regionále Rádio B1. Hoci polhodina denného vysielania nemusí byť smerodatná, môže aspoň naznačiť prístup vysielateľa k propagácii svojej značky vo vysielaní.



Rádio Twist – najlepšia hudba

08:30 – 09:00 hod.



Radio Twist Vo vysielaní Rádia Twist doznieval ranný blok s moderátormi Danom Kováčom a Jurajom Szabóm. Tradičné miesto ranného hosťa tentoraz obsadila moderátorka konkurenčného Rádia Fun a bývalá tvár Markízy Adela Banášová. Počas môjho posluchu boli vstupy takmer po každej pesničke, narátal som však len tri jingle so značkou “Twist”. V rámci vstupov bol názov rádia vyslovený dvakrát z úst moderátora, väčšinou ku koncu pesničky. Paradoxne, viackrát boli spomenuté konkurenčné médiá, o ktorých sa zmieňovala práve Adela Banášová.



Rádio Expres – hráme iba hity

09:05 – 09:35 hod.



Radio Expres Počas tridsiatich minút odznelo minimálne päť jinglov s presnou identifikáciou rádia. Jingle sa vyskytovali prakticky medzi všetkými skladbami, ak nebol práve vstup alebo reklama. Značka rádia mala bohaté zastúpenie aj počas vstupov. Moderátor Vlado Vondrák spomenul názov stanice približne 8-krát v rámci troch vstupov. Poslucháč sa dozvedel meno Rádia Expres na začiatku a na konci vstupu, v jednom vstupe dokonca odznelo slovo “Expres” až štyrikrát, keď moderátor zámerne opakoval e-mailovú adresu do štúdia.



FUN Rádio

09:35 – 10:05 hod.



Fun radio Identifikácia Fun rádia počas vysielania predpoludňajšej Muzikoly nebola veľmi výrazná. Skladby boli väčšinou mixované bez použitia jinglov (niekedy aj tri skladby po sebe). Meno rádia vyriekla moderátorka (Eva Pribylincová) minimálne jedenkrát v každom z troch vstupov, po ktorých išiel spravidla jingel.



All Stars Radio Okey

10:05 – 10:35 hod.



Radio Okey Pri počúvaní Rádia Okey ma prekvapilo zdôrazňovanie jednotlivých rubrík na úkor samotnej značky rádia. Napríklad, jingle súťaží Kilečko a Hity leta odzneli pred aj po vstupe, ale nebol v nich spomenutý názov rádia. Spíkerka Timea Keresztényiová nespomínala názov stanice skoro vôbec. Po každom vstupe však zaznel identifikačný jingel. V reklamných blokoch sa vyskytli aj dve upútavky na promo akcie Rádia Okey.



Slovenský rozhlas 3 – Rádio Rock FM

10:35 – 11:05 hod.



SRo 3 Pomerne nenásilný spôsob samopropagácie zvolilo Rádio Rock FM. Moderátor Erik Máder vo vstupoch vôbec nespomínal značku rádia. Tá sa vyskytovala iba v jingloch, ktoré nasledovali po každom vstupe, rubrike alebo po reklamnom bloku. Jedenkrát odznela identifikácia stanice aj počas pesničky. Spomedzi celoslovenských rádií sa mi zdala identifikácia Rock FM ako najmenej výrazná.



Bestiálne dobré Rádio B1

11:05 – 11:55 hod.



Radio B1 Posluch bratislavského Rádia B1 som si trošku predĺžil, keďže v jeho programe sa vyskytuje podstatne menej slova, kým väčší priestor dostáva hudba. Z piatich živých vstupov, ktoré som zachytil sa mi zdalo, akoby sa moderátor (Paťo Murcina) vyhýbal značke rádia. “Podarilo” sa mu ju vysloviť len v dvoch vstupoch, aj to veľmi okrajovo. V ostatných troch ju nespomenul vôbec, dokonca ani v dopravnom servise. Jingle s identifikáciou rádia neboli pred ani po vstupoch a piesne boli mixované navzájom. Samotné jingle sa teda vyskytovali veľmi sporadicky. Názov relácie zaznieval bez spojitosti s názvom stanice. Značka rádia nezaznela dokonca ani v upútavke na motoristickú reláciu, ktorá kládla dôraz iba na meno sponzora.

Juraj Koiš | další články autora 21.07 04:51

  • Jan Stejskal hovorí:

    Prečo sa stáva moderným v Slovenských rádiach obmedzovať poslucháčov aby v prípade suťaži volalo len raz do mesiaca.Je to ubohe a ponižujuce.Podmienky sa tu už diktovali 40 rokov.Prečo?

  • RADO hovorí:

    Fun radio je podla mna najlepsie radio na Slovensku, super hudba, relacie a bezprostredni moderatori. Je super a predovsetkym tomuto radiu urcite robi super povest aj Adelka banasova, kt. je bezpochyby najlepsia zpomedzi radiovych moderatoriek.

  • taucher hovorí:

    Cau, ja jsem z jizni moravy a slovenske Fun Radio je jedine radio, ktere se v cesku da poslouchat! Cesti moderatori mi pripadaji takovi neohrabani, kam se hrabou na ty z Fun radia!

  • adriana hovorí:

    jakoze funko je jedine radio na slovensku na urovni… a ziadne expres, ved to sa neda pocuvat

  • hemendex hovorí:

    Ani nie, ale ako uz reagovat na nazor plny hrubic a neskonaleho obdivu k Virsikovi, ktory o Fun radio ani “nezavadil”, v rubrike o jingloch? :-) ))

  • miso hovorí:

    Hemendex- nuz co bezni posluxaci v tom maju riadny zmatek- ale zeby to bolo z recese?????

  • hemendex hovorí:

    takze si tvoj nazor zhrnme – julo virsik je najlepsi moderator fun radia :)

  • Anonymka hovorí:

    Podla mna je Fun Radio najlepsie!!!Nebudte taky kriticky su tam uplne super moderatori lepsich u nas nenajdete aj Julo Virsik je super.
    Toto he moj nazor a kazdy ma svoj vlastny!!! :-)

  • miso hovorí:

    Hovoriac o ceskyx radiax- rozhodne, to najlepsie, co tam Cesi maju je Radio1 a prazske Expresradio- obcas sa dalo pocuvat aj Kiss delta alebo zasa na Morave je to A-Z radio. Impulz som pocuval len kvoli spravam- boli kratke, strucne a vystizne…..

  • Rasťo (z Ríma) hovorí:

    M, napísal si to presne.
    Robo, dám Ti dve pomocné otázky: Prečo naši starý rodičia nepočúvajú FUN, alebo OKEY?
    Prečo dôchodcovia počúvajú radšej REGINU?

  • Julo hovorí:

    Keď je už reč o F1, chcem sa tu niekoho spýtať: Nebolo na tomto rádiu kedysi pred rokmi viac slova a menej hudby? Nebolo to tam viac ukecané? Pretože teraz nedávno som ho po mnohých rokoch počúval asi pol dňa a program sa mi celkom pozdával. Hudba na F1 síce nie je pre mňa ale upútala ma dramaturgia – mnoho informácií ale v krátkych vstupoch, to všetko “ovešané” celkom jednoduchým a chytľavým zvukovým obalom s melodickými spievanými jinglami. Jednoducho – nebolo tam nič také, čo by ma rušilo – ani vstupy, ani časté jingle napriek stále rovnakému motívu a popri tom všetkom som dokázal stráviť aj tú hudbu. Zrejme preto, že oproti Impulsu či Blaníku tam bolo asi najmenej “českých pohodových písniček”.

  • M hovorí:

    Preco by mali davat k radiu (ako stanici, nie k tuneru :-) Manual? :-) Ved je to jednoduche: pustis, pocuvas, sadne Ti sposob moderovania, selekcia hudby, zvukovy obal A MAJU TA. Ak nesadne, preladis – nie si cielovka. Aspon podla mna :-)

  • Robert hovorí:

    Rasťo (z Ríma): Ako zistim, ze stanica je urcena pre taku alebo onaku cielovu skupinu? Keby aspon davali navod na pouzitie. :)

  • Roman hovorí:

    Poznam F1 roky, teda viem ze to nebolo radio pre “tinedzrov”, nikdy nehravali uplne aktzalne skladby, vzdy skor starsie skladby. Nie ze by som to nemohol pocuvat, ved som na tom rastol, no nebyt tych jinglov, tak som mal pocit ze je rok 1983 a ja pocuvam Hviezdu. Ale asi to ma uspach, inak by sa to nepocuvalo. A nepocuvaju to len zeny, telefonovalo dost chlapov. V podstate som sa vyjadroval k tym jinglom, ale mal som potrebu to vyjadrit, kedze som bol po par dnoch tak “vymlateny” z “ceske muziky ktera vas chyti”, ze som sa “liecil” na Kiss Delta, kde sli len sucasne skladby :-) pre “tinedzrov”, i ked uz k nim nepatrim :-) .

  • Rasťo (z Ríma) hovorí:

    Roman, neviem koľko máš rokov, ale “eF jednička” nie je určená 20-ročným. Ich target sú ženy nad 30. Čiže tie piesne v nich vyvolávajú pocit mladosti. Podobne aj napr. Radio Region z Jihlavy. Play list je des a zúfalstvo, lenže traget je 40 + a taká 20 rokov stará Vondráčková, alebo Valdemar Matuška je pre poslucháčov bomba. Ja už tiež siaham po pesničkách z pred 10 rokov a moje 13-ročné netere si klepaju na čelo, keď su u mňa a ja počúvam svoj vyber.

  • Roman hovorí:

    To: Robert/Hemendex-Alfa/NovaAlfa/Impulz
    Mam cesrstve zazitky z pocuvania Impulzu a Frekvence1. Pamatam si aj ja ze Alfa/Nova Afa/Alfa a potom Impulz pustali casto jingle, hlavne ta Nova Alfa mala spievane. Teraz Impulz uz nehra jingle tak casto, po dlhych rokoch zmenili zvukovy obal, ale tiez pocuvatelny a selfpromotion pustaju vacsinov v hovorenych jingloch “Radio Impulz, nejvietsi hity ceske a zahranicni” a podobne. To ide dost casto. Program sa nezmenil, len hudby je dost vela ceskej. No vrchol bol podla mna teraz Frekvence1, ktora pouziva jingle nekonecne casto, snad kazdu skladbu, dokonca aj dvakrat po sebe, co suvisi z lokalnym opdpajanim, pricom napr. Praha ma viacej reklamy, ale Usti n/L tej reklamy nema az tolko a tak ide “reklama” na vlastnu frekvwenciu (to robi aj Expres) a potom Praha pusti este raz na konci reklamneho bloku, zaverecny jinel po, takze su vlastne niekde pocut sa zebou dvakrat. Pouzivaju roky ten isty sice dobre spraveny spievany jingel, no ma iba par variacii, s tym istym hudobnym motivom, takze po par dnoch to ide dobre na nervy, ale to je asi vlastne ucel, ked sa vam ten jingel toci v mozgu dookola… Inak co sa tyka hudby, tak som bol v miernom soku. Za celych 12 dni som nepocul skladbu mladsiu ako 5-6 rokov, same stariny, pricom prim ma ceska hudba s centralnym mottom, ktore opakovali do nemoty, snad tiez po kazdej skladbe, “Hity vaseho srdce”, pricom isla dookola Vondrackova, Rottrova, Matuska, Gott, Bila, Zbirkov Biely Kvet, ako keby ti spavaci za poslednycvh 5 rokov nemali novsie skladby. Mimochodom u nas davno zabudnuta Barbara Hascakova funguje na tychto dvoch radia ako Star, pocul som ju denne. Tak teraz neviem, kto je na tomm horsie. My s Expresom, alebo Cesi s F1? :-O
    Inak ale suhlasim, ze radia maju pustat jingle pomerne casto, rozne, menit to a potom nevadi ze je to casto. Tak isto by som nepodcenoval z casu na cas pustat aj frekvencie, ked uz ich je tolko v eteri, ludia si nepamätaju, kde hra ake radio pod akym “cislom”.

  • Dušan hovorí:

    No to by bolo asi jediné vysvetlenie, ale znie to dosť nešťastne – človek, ktorý nevie o takýchto možnostiach prepínania medzi celoplošným signálom a konkrétnym lokálnym vysielačom si musí myslieť, že v tom rádiu pracujú totálni amatéri, ktorí sedia prvýkrát v živote za mixom… Ale aj napriek tomu, sú najpočúvanejší, takže tie pomixované premixy asi až tak nerežú uši :) )

  • Robert hovorí:

    Cosi take som si vsimol – su to castokrat tak ostre prechody, ze mi to priprada ako porucha nejakeho stroja, nie ludska chyba. Uz tu bola nejaka poznamka o roznej dlzke reklamnych blokov. Asi to sposobuje pocitac umiestneny v objekte vysielaca, ktory mechanicky prepina medzi celostatnym programom a lokalnym reklamnym blokom.

  • Dušan hovorí:

    Len je otázka, či to práve Expres dokáže – citlivo jinglovať :) Nechcem nijako “zotierať” ľudí v tom rádiu, keby boli úplne od veci, nemajú najvyššiu počúvanosť, ale dosť ma zaráža, že najpočúvanejšie rádio, ktoré sa tým navyše veľmi rado pochváli má tak zchaosené mixovanie – niekoľkokrát za deň pustia omylom zvučku reklamy, ktoré seknú a pustia skladbu, resp. pustia skladbu, čo dohrala pred jinglom a podobné prešlapy, ktoré sa môžu stať, ale nie každodenne a v takomto rádiu – nečudujem sa v lokálkach, kde si to chudák robí všetko sám :) )

  • Julo hovorí:

    Dušan, jinglovať po každej skladbe podľa mňa ani nie je až také choré, pokiaľ sa to robí rozumne. A to tak, že sa skladby oddelia len veľmi krátkym menej výrazným ID-čkom, šepkajúcim hlasom. Takýto jingel nijako neruší ale je dôležité, že je tam.

  • Dušan hovorí:

    Faktom je, že je logické tlačiť ľuďom do uší názov stanice, aby si na to rádio spomenuli ako prvé, ak ich niekto osloví s otázkou “Aké rádio počúvate”. Len by stálo za uváženie, či niekedy menej nie je viac – dva, tri jingle za hodinu je málo, ale jinglovať o život po každej skladbe je choré – mne osobne to dosť leze na nervy a to pracujem v rádiu a tam sa tiež občas rád “poriešim” s jinglovaním :) )) Ale všetko treba s rozumom – aj sledovanie IP adries, keď už sme pri tom, lebo zdá sa, že niekto si tu dosť nahovára a trpí paranojou :) ))

  • miso hovorí:

    Jardo, to je logicke, ked Expres ma pocuvanost 15 % …..

  • Jardo hovorí:

    Ano, kazde radio ma svoje self-promo, ale nepamatam sa na ziadnu inu akciu, ktora by mala aspon v nasom taky velky ohlas ako prave spominany “sekac”.

  • wizo hovorí:

    a ked uz teda vytahujeme esa z rukava, tak prave som si overil ip adresu skbra-da01-dial103.globaltel.sk [resp. 62.65.165.103] a …
    … mozete trikrat hadat, ktoremu zilinskemu radiu patri.

    chalani, obaja ideme cez alexu… ;-) ale sak nic v zlom, len teda aby ste vedeli, ze ten prispevok nesiel od nas. tymto povazujem temu za uzavretu a priestor prenecham diskusii k teme. cafko

  • wizo hovorí:

    ip adresa HMZ-ZA-236-77.orange.sk alebo 213.151.236.77 je vonkajsou adresou poskytovatela wi-fi pripojenia cez ktoru idu von vsetci ich klienti, ktori si nepriplatili za vlastnu verejnu ip adresu. radio frontinus mimochodom nedavno zmenilo providera a v sucasnosti ide von cez 62.65.165.97.
    v kazdom pripade je zaujimave ako pozorne sa sleduju prispevky…

    tento prispevok pisem z domu a mam zaplatenu vlastnu ipcku [213.151.236.104 - kvoli ftp a pod.], preto ta podobnost ip adries :-)

  • Anonym hovorí:

    IPcko, z ktoreho bol tento prispevok odoslany (HMZ-ZA-236-77.orange.sk) patri – podla starsieho prispevku riaditela frontinusu rudolfa podkrivackeho na radiowebe (http://www.radioweb.sk/bbs/index.phtml/text%3A_pohlad_na_vypocutie_sity%2C_duhy_a_frontinusu?offset=10) – prave radiu frontinus.
    to je v ziline a okoli zname tym, ze za desat ci jedenast rokov svojej existencie velmi tazko menilo zvukovu grafiku a niektore jingle s rokom vyroby 93 a 94 sa pouzivaju dodnes (a stoja za…).
    ale nechcem iba kritizovat, v poslednej dobe sa pohli v tomto smere vyrazne dopredu.. tak dajme cas aj fajnu..

    Jingle rozhodne treba, i ked s mierou… ked tak sledujem radia v ziline a okoli neda mi nespomenut jedno “fajn-nove” radio ktore ani len na zaciatku takmer ziadne nepustalo, otazne je ci sa to da nazvat jinglami :)

  • risiak hovorí:

    No ked sa casto podobne(ten kto nepocuva pozorne totozne)jingle pustaju casto,kombinovane spolu so stale rovnakymi skladbami,neviem… .
    Ked sa k tomu pridaju vstupy [:-)] typu:identifikacia stanice,pucuvali ste [interpret],zda sa mi to az komicke.

  • Robert hovorí:

    Hemendex: Ano, mal som na mysli Alfu v CR. Zabudol som napisat. Teraz uz nemam moznost toto radio (Impuls) pocuvat, takze neviem, ako sa zmenil ich program.

  • miso hovorí:

    Kazde radio si robi vlastne promo a vzdy je o cosi ine, aby prilakalo ludi niecim neotrepanym. Napr. take OKEY si organizuje vlastny festival, ktory sice podla mna nestoji ani za fajku dymu, ale ludom sa to do pamati vryje. FUN zasa robi vyjazdy do miest, kde ludia plnia kadejake netradicne ulohy, alebo ma tiez vlastne akcie Cafe del FUN…. ROCK FM malo tohto roku napr. vlastny stage na Pohode atd….
    Mam pocit, ze Expres sa prave takemuto kontaktu vyhyba…. kde je zaruka, ze toho sekaca nevyhra niekto blizky zamestnancom, hmmmm ?????????

  • Jardo hovorí:

    Co sa tyka Expresu, klucom k ich uspechu nebola len ich casta identifikacia. Viem o mnohych ludoch, ktory si naladili a zacali pocuvat Expres pri jeho akciach ako napriklad “najdi sekaca” a dalsich. Nepamatam si, ze by podobnu akciu robilo nejake ine radio na Slovensku.

  • Jardo hovorí:

    Co sa tyka Expresu, klucom k ich uspechu nebola len ich casta identifikacia. Viem o mnohych ludoch, ktory si naladili a zacali pocuvat Expres pri jeho akciach ako napriklad “najdi sekaca” a dalsich. Nepamatam si, ze by podobnu akciu robilo nejake ine radio na Slovensku.

  • Jardo hovorí:

    Nespochybnujem, ze “agresivna identifikacia je klucom k uspechu”, ale mne osobne caste vkladanie jinglov do vysielania ide trosku na nervy. Najma ked sa pusta stale ten isty jingel.

  • Hemendex hovorí:

    Jingle jednoznacne treba. Samozrejme ich dynamika zavisi od zamerania radia a typu hudby a dokonca i casu, v ktorom sa pustaju. Myslim, ze pri radiach typu B1 by mali byt neagresivne hovorene a pustane kazde tri-styri skladby. Ale v dynamickych radiach nonstop. Vlastne tak, ako to u nas aj je. Akurat, ze kvalita slovenskych identifikacnych predelov je, az na vynimky, dost slaba. Snad len Fun radio, Expres a pal lokalok sa moze hrdit kvalitou v tomto smere.
    To Robert: Myslis Radio Alfa v Cechach, ktore neskor bolo rozhlasovou podobou TV Nova pod nazvom Radio Nova Alfa a teraz funguje ako Impuls?

  • Martin Jursa hovorí:

    Podla mna JINGLE sú urcitými šatami rádia. Cím lepšie Jingle,tym lepšie radio. A kto ich ma fakt skvele,tak sa s nimi machruje a pusta ich dokola,to je predsa jasne…

  • Bon-Cu hovorí:

    ja pocuvam bratislavsku B1-tku, a ich jingle mam celkom rad, tz rad ich aj pocuvam :)

    Podla clanku sa moze zdat ze na b1 je to s jinglami skromnejsie. Suhalim s tym, ze v ich jingloch sa ich jedina frekvencia spomina len minimalne.
    So spominanim nazvu stanice je to asi tak ako ste uz pisali, zalezi od moderatora aj od technika. Napr. v dopravnom servise aj o tretej v noci je niekedy nazov st. pocut aj 2x v jednom wstupe :)

  • Robert hovorí:

    Myslim, ze absolutny vrchol, aky som doteraz zazil, bolo Radio Alfa v 90-tych rokoch. To bola proste sila, medzi skladbami isiel vzdy aspon kratky vstup, ktory castokrat obsahoval len identifikaciu stanice. U ziadnej stanice nikdy predtym ani potom mi identifikacia tak neliezla na nervy.

  • Jojo hovorí:

    Jingle rozhodne treba, i ked s mierou… ked tak sledujem radia v ziline a okoli neda mi nespomenut jedno “fajn-nove” radio ktore ani len na zaciatku takmer ziadne nepustalo, otazne je ci sa to da nazvat jinglami :)

  • Jirka hovorí:

    Nazdarek lidi.
    Ja jako posluchac nemusim poslouchat stupidni jingly a jsem pro mixovani skladeb s jinglem tak max.3X za pul hodiny.
    Prominte ale poslouchat jingly to asi nechce zadny posluchac.

    Ciao Jirka

  • Marek hovorí:

    Len tak mi napadlo, ze KEBY TAK FREKVENCIE museli hovorit v EXPRESE :-D:-) )) … LOL :-) ))

  • Julo hovorí:

    Niektore radia – nie na Slovensku – ktore vysielaju iba na jednej frekvencii, komunikuju na zaciatku kazdeho vstupu okrem nazvu radia prave aj svoju frekvenciu. Takze potom kazdy vstup vyzera asi takto: — Tu je Sonnenscheinradio 106,8 pocuvate predpoludnie s Markusom, ja vam prajem pekny den. — Ta frekvencia je stale tam, na zaciatku a niekedy aj na konci kazdeho vstupu.

  • Hemendex hovorí:

    Presne tak, ja si napriklad pamatam, ze Fun radio vo svojich zaciatkoch pustalo jingle snad po kazdej skladbe a to ich hrali z “kotucaku”. Ale zaviselo to od sluzbukonajuceho technika, pretoze kym Truhlik pustal jingle s obrovskym nadsenim, tak Arieli (tu fakt neviem, ako sa to pise) sa im dost vyhybal…
    Potom je tu este otazka kvality jinglov. Ked pocuvam Twist, som vlastne rad, ze ich pustaju tak malo, pretoze za povodnymi nekonecne zaostavaju. Ale Expres sa s nimi v poslednej dobe dost pohral – pozitivne, takze su pocuvatelne. Ak som si dobre vsimol, tak zmenil i znelky sprav, DS a pocasia…

  • miso hovorí:

    Ono je to relativne- zalezi od casu v ktorom to radio clvek pocuva. V dopoludnajsix hodinax maju niektore radia menej nasilnu identifikaciu ( FUN, ROCK FM).Napr. ja ked pocuvam ROCK FM, tak sa mi zda, ze jingle pustaju dost casto a zalezi od moderatorov- niektori vyslovuju nazov castejsie, ini menej. A na FUN-ku si Juraj nemal statsie na vysielajuceho texnika Karola- ten mixuje jingle do pesniciek- castokrat aj 30-krat v 1 pesnicke- ale robi to dost dobre…. Co s atyka Expresu tak suhlasim- tam povedia nazov stanice aj 100 krat za hodinu, to iste sa tyka aj jinglov… Twist sa identifikuje poskromnejsie, OKEY nepocuvam vobec, a ani ho nie som nuteny pocuvat ako Expres na roznyx miestax, takze nemozem posudit jeho identifikaciu.

, RSS pro komentáře k tomuto článku

Pridaj komentár


Související články


Další články z kategorie Radio Obchod

Více článků