Další články autora Jan Potůček

Mladá fronta Dnes požičala čitateľom set-top-boxy

Mladá fronta Dnes požičala čitateľom set-top-boxy

Rubrika:

Pražská příloha deníku Mladá fronta Dnes nabízí televizním divákům netradiční službu. Během léta půjčí vybraným čtenářům set-top-boxy pro příjem pozemního digitálního vysílání, aby si mohli v praxi vyzkoušet, jak funguje digitální televize. ... Více

| 16. 06. 2005 10:05 | Nekomentované
Spravodajský kanál ČT 24 začne vysielať 1. mája

Spravodajský kanál ČT 24 začne vysielať 1. mája

Rubrika:

Stanice ČT 24 by měla začít vysílat 'do zdi' už příští měsíc, diváci se jí podle neoficiálních informací z Kavčích hor dočkají 1. května. Zpočátku bude vysílat po kabelu a satelitu, časem se objeví v nabídce pozemních digitálních vysílačů. ... Více

| 10. 03. 2005 06:00 | Nekomentované
Licencia bývalej TV Galaxie v rukách pôvodného vlastníka

Licencia bývalej TV Galaxie v rukách pôvodného vlastníka

Rubrika:

Městský soud v Praze v závěru minulého roku rozhodl, že převod licencí pro pozemní vysílání tehdejší metropolitní televize TV3 (dřívě Galaxie, dnes TV Praha) na společnost RTV Galaxie neplatí. Licence je v rukou někdejšího držitele Martina Kindernaye. ... Více

| 21. 01. 2005 06:00 | Nekomentované
J&T predstavila spravodajský kanál Z1 News Channel

J&T predstavila spravodajský kanál Z1 News Channel

Rubrika:

J&T Finance Group vlastní slovenskou zpravodajskou televizi TA3 a s podobným konceptem nyní usiluje o licenci pro stanici Z 1 TV News Channel. Její program má být postavený na zpravodajských blocích, publicistice a specializovaných pořadech. ... Více

| 22. 12. 2004 18:00 | Nekomentované
Železný o svojom správnom žiakovi Rybníčkovi

Železný o svojom správnom žiakovi Rybníčkovi

Rubrika:

Za obdivuhodnou považuje bývalý šéf české komerční televize Nova Vladimír Železný razanci, s jakou se generální ředitel Slovenské televize Richard Rybníček pustil do změn v této veřejnoprávní instituci. Jak hodnotí jeho působení ve vedení STV? ... Více

| 25. 06. 2004 16:09 | Komentáre (14)
Polské rádio RMF FM uvažuje o Slovensku

Polské rádio RMF FM uvažuje o Slovensku

Rubrika:

Provozovatel nejposlouchanějšího polského rádia RMF FM uvažuje o expanzi na Slovensko. Uvedl to Marek Dworak, viceprezident firmy Broker FM. Rozšíření do zahraničí podmínil úspěchem v Polsku, kde firma plánuje vytvoření dvou nových rozhlasových sítí. ... Více

| 02. 06. 2004 02:11 | Komentáre (29)
Ministr Pavol Rusko loboval u ČTÚ za televizi Markíza

Ministr Pavol Rusko loboval u ČTÚ za televizi Markíza

Rubrika:

Ministr hospodářství požádal ze svého titulu ČTÚ, aby vyřešil koordinaci 54. televizního kanálu na jižní Moravě, neboť Markíza se chystá na tomto kanálu spustit vysílání z Moravského svatého Jána. Televizní vysílání přitom nespadá pod jeho resort. ... Více

| 20. 05. 2004 12:00 | Komentáre (10)
Návrhy na financovanie verejnoprávnych médií

Návrhy na financovanie verejnoprávnych médií

Rubrika:

Poslanci nedávno schválili novelu zákona o koncesionářských poplatcích, podle níž by každá domácnost v zemi měla platit rozhlasovou a televizní daň. Jaký by byl ideální systém financování ČT a ČRo podle zástupců komerčních médií, poslanců a odborníků? ... Více

| 22. 04. 2004 01:20 | Nekomentované
Audiometre – nová nádej pre české médiá?

Audiometre – nová nádej pre české médiá?

Rubrika:

Již za dva týdny v Praze odstartuje pilotní projekt elektronického měření poslechovosti rádií a televizí. Audiometry společnosti GfK vyzkouší za třináct týdnů 2600 respondentů. Pro televize mohou audiometry znamenat významnou změnu. Ohrozí peoplemetry? ... Více

| 29. 03. 2004 03:22 | Nekomentované
Môže šéf Rady STV vydávať mediálny web?

Môže šéf Rady STV vydávať mediálny web?

Rubrika:

Dostal se předseda Rady Slovenské televize Miroslav Kollár do střetu zájmů, když vydává internetový deník věnovaný médiím, a píše na něm také o STV? To je otázka, kterou si v posledních dnech položilo více slovenských novinářů. ... Více

| 01. 03. 2004 02:40 | Nekomentované